dilluns, 1 de juny del 2015

Quo vadis magister?

Llegint algunes de les teories contemporànies sorgides de les investigacions i experiències actuals en tècniques d'ensenyament i aprenentatge,  i veient que els estudiants d'avui sembla que tendeixen de manera cada cop més clara cap a una funcionalitat "multi-tasca",  amb unes capacitats d'atenció limitades a una durada d'escassos minuts i amb unes necessitats d'estimulació mental, visual i sensorial augmentades (les quals només esdevenen sensibles a estímuls que prenguin la forma lúdica d'un joc),   potser sí que el rol dels  "professors - facilitadors"  haurà de semblar-se cada cop més al que apareix en aquest vídeo:





   Proposo que a totes les carreres universitàries i estudis superiors on es formin els futurs professors dels nostres instituts s'incorporin procediments de circ, acrobàcia, formació teatral, cant, ball, jocs de casino, jocs informàtics i altres tècniques d'entreteniment ,  per tal que els llicenciats puguin accedir a l'ofici docent amb prous eines per a aconseguir que els nostres alumnes s'ho passin "pipa" mentre                                                                                                                                                                                         vant fent el matí d'aula en aula.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada